Сътрудник техническа поддръжка
АТЛАНТИС БГ ООД търси човек с качества за дейността на техническият отдел на
фирмата. който има желание за работа и притежава инициативност, трудолюбие, оперативност,
организираност. Владеене на английски език – базово ниво.
Образование: средно/висше.
Възрастови ограничения: няма специфични
Шофьорска книжка: да
Някои направления при избора на кандидат ще бъдат:
· Работоспособност, честност, бързина и съобразителност, поносимост към рутината в работата и капацитет за справяне с извънредни натоварвания,
при необходимост
· Физически и интелектуални данни, с оглед разнородната работа – офис, командировки,
монтажна дейност, умствен и физически труд
· Ниво на компетентност и преценка на собствените възможности.
· Начални познания за мрежовите технологии, протоколи и техники и тяхното приложение
· Управления на мрежовите ресурси ( switches and routers)
· Познания по Linux, DNS,DHCP, познания за безжична връзка (router,ap,client configuration) и VoIP устройства (АТА) е плюс
· Познания по Linux, DNS,DHCP, познания за безжична връзка (router,ap,client configuration) и VoIP устройства (АТА) е плюс
· Отстраняване на проблеми ( troubleshooting) и умения за диагностициране в областта на мрежовите услуги е друг плюс
· Добри умения за общуване, способност за координация в инженерна среда, способност
за работа както самостоятелно с малко надзор, така и в екип
· Добри умения за общуване, способност за координация в инженерна среда, способност
за работа както самостоятелно с малко надзор, така и в екип
· Техническа поддръжка на клиентите по установените правила, съобразно внедрените
системи за поддръжка и ниво на обслужване, но и съобразно личната преценка съобразно
ситуацията и/или проблема
· Техническа и консултативна помощ и поддръжка на персонала по продажбите и координация
с другите отдели и контрагенти на фирмата съобразно конкретните проекти
· Техническа и консултативна помощ и поддръжка на персонала по продажбите и координация
с другите отдели и контрагенти на фирмата съобразно конкретните проекти
· Директен контакт с клиенти, доставчици и партньори чрез e-mail, телефон или лично за решаване на задачи и проблеми
· Наблюдение на мрежата и връзките към клиентите чрез системета за наблюдение на
компанията
· Информация към клиентите за статуса и състоянието на възникналия проблем и неговото
последващо разрешаване и отстраняване в съответствие с установените процедури
и приети Стандарти за качество на услугите на компанията.
· Информация към клиентите за статуса и състоянието на възникналия проблем и неговото
последващо разрешаване и отстраняване в съответствие с установените процедури
и приети Стандарти за качество на услугите на компанията.
· Свързва се с клиентите на компанията за да ги уведоми за определени промени в
мрежата и последиците, които ще имат за тях
· Работа в технически обекти, офиси на фирмата, както и в полеви условия при необходимост
с възможно ангажиране в извънработно среме в извънредни случаи.
Предлагаме:
• Трудов договор с изпитателен срок
• Стартово заплащане + допълнителни бонуси по преценка на работодателя;
• Работа в малък професионален екип, добра работна атмосфера;
Месторабота: офис на фирмата, гр. София, жк. Младост 1
Моля изпратете автобиография, придружена задължително със СНИМКА, като отбележите референтен номер S02 на електронна поща info@atlantis.bg
Всички кандидатури ще бъдат разгледани в условия на стриктна конфиденциалност.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
|